Po – Pá: 8:00 – 17:00

Časté dotazy našich zákazníků

Časté dotazy týkající se našich služeb.

Jak se u vás mohu objednat?

Nejrychlejší způsob objednávky ručního mytí, nebo čištění interiéru je samozřejmě telefonicky, v tomto případě máte okamžitou zpětnou vazbu a jistotu rezervace Vašeho požadovaného termínu.
Můžete také využít našeho objednávkového formuláře, je však potřeba vyčkat na potvrzení termínu.

Jak dlouho trvá čištění interiéru?

Časté dotazy se týkají především časové náročnosti práce. My sami jsme motoristé a víme, že vozidlo musí být stále k dispozici. Už jen proto se snažíme klientovi vůz předat co nejdříve, avšak ne na úkor kvality.
V případě suchého čištění „Interiér – Express“ a „Interiér –Klasik“ se doba čištění pohybuje od několika desítek minut až po 3,5 hodiny, v závislosti na rozsahu práce a míře zašpinění. Program „Interiér – Aqua“ je čištění mokrou cestou, který zvládneme za 7 – 8 hodin, takže ráno vůz předáte, odpoledne po 16. hodině převezmete.

Jak mám připravit vůz, aby čištění proběhlo snadno a rychle?

V praxi nám velice pomáhá, když vůz zákazník předává zcela prázdný. Během čištění prolezeme každou skulinu, abychom vše důkladně vyčistili.

Jak často by se mělo auto nechat kompletně vyčistit?

Samozřejmě záleží na tom, jak hodně s autem jezdíte a také v jakém prostředí. Obecně platí, že současná auta s akrylovým lakem by se měla mýt alespoň dvakrát za měsíc. Důkladné čištění auta, pak doporučujeme alespoň jednou po letní a jednou po zimní sezóně.

Jak dlouho zůstává čalounění vozu po čištění mokré?

Často se ptáte, za jak dlouho bude po mokrém čištění vůz suchý. Při čištění a tepování koberců a čalounění vozu používáme podtlakový extraktor, kterým vysajeme více jak 90% vody. Program mokrého čištění trvá zhruba 7 – 8 hodin, takže odpoledne přebíráte vůz zcela suchý. V zimních měsících může být interiér mírně vlhký, v tom případě můžeme vůz do následujícího rána dosušit.

Je ruční mytí zbytečný luxus?

Správně provedené ruční kontaktní mytí vozu je v současné době stále nepřekonaná a nejšetrnější metoda mytí karoserie. Současné měkké akrylové laky nových vozů nedokážou dobře odolávat mechanickému namáhání, což se viditelně projevuje zvláště u tmavých a černých laků, jejich postupným zmatněním a snadným poškrábáním.
Dodržení pravidel ručního mytí, Vám ušetří nemalé náklady na opravu poškozeného laku.

Ruční mytí musí vždy obsahovat čtyři základní kroky:

  • Tlakové předmytí
  • Mytí a šamponování
  • Oplach karoserie
  • Osušení povrchu karoserie a zádveří

A pozor! Dnes už neplatí stará moudrost našich strýců a dědů, že nové auto by se nemělo prvních pár měsíců umývat, aby se nepoškodil lak. Naopak! Nové akrylové laky velmi trpí na poleptání hmyzem, ptačím trusem, smůlou a asfaltovou emulzí a podobně. Takže při prvním mytí vozu po několika měsících jde auto bohužel rovnou na rozleštění!

Proč je nutné umývat motor a motorový prostor?

Mytí motoru a motorového prostoru je důležité nejen z kosmetického hlediska, či návštěvy STK, ale především po zimní sezóně.
Hrubé nečistoty, listí a posypová sůl vytváří ideální podmínky pro oxidaci hliníkových dílů.

Vaše Automyčka Kukleny.

Proč umývat auto v zimě?

Hlavním důvodem, proč mýt auto v zimě, je nutnost odstranit sůl a další agresivní materiály nejen z karoserie, ale i podvozku a podběhů aut.
Pravidelné zimní mytí a oplach sníží koncentraci soli a pomůže zabránit škodám nejen na laku a chromech, ale také na podvozkových částech vozu. Pro více informací můžete volat na 725 044 544.

Jak správně udržovat ošetřený vůz?

Každého zákazníka proškolíme a poučíme, jak správně pečovat o čerstvě ošetřený vůz, tak aby vydržel co nejdéle krásný a voňavý. Rádi zodpovíme všechny Vaše dotazy, osobně i po telefonu. Nebojte se, ptejte se a volejte.

Vaše časté dotazy nejlépe vyřešíme osobně, nebo telefonicky.

Nejrychlejší způsob, jak vyřídit Vaše časté dotazy, týkající se ručního mytí, nebo čištění interiéru je samozřejmě telefonicky. Pak máte okamžitou zpětnou vazbu a jistotu případné rezervace Vašeho požadovaného termínu. Volejte na číslo 725 044 544.

Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zavolejte nám!